Nakon što obiđu sjajnu izložbu "Život - San - Smrt. Evropski okviri srpskog simbolizma", brojni posetioci Galerije Matice srpske često produžuju u parkić ispred.
Vozila se parkiraju na trotoaru ispred galerija, u pasazu kod DDORa...pauk ne postoji,kazne ne postoje...a do parkinga se jedva i dolazi od gradjevinskih poduhvata na pocetku M.Antica i u V.Stajica...Kasaba!
Ako redakciju ne mrzi da istraži zašto grad ne sklanja neregistrovana vozila i nelegalne metalne garaže sa parking mesta i javnih površina. Ima ih po gradu dosta, posebno starije izgrađena naselja gde se parking ne plaća. time bi se oslobodilo dosta mesta jer automobili se ne voze, zauzimaju mesta i iz njih raste korov ...
tokom komunista nista niste govorili dok su se parkirali na tom istom mestu.
nije ih bilo nista manje.
bilo je tu i onih sa rtns posto su imali prostorije u zgradi pored
To i nisu automobili, to su umetnička dela od lima i gita na našim ulicama!!! Umetnička, jer verno izgledaju baš kao pravi automobili - iako oni to zapravo nisu!!
Mnogo lakši posao ima naša "država" od uvođenja evropskih taksi na drugo vozilo, jer dovoljno je samo striktno se držati i primenjivati Zakon i tehnički pregled obavljati po sadašnjem zakonu - koji se ne primenjuje već stalno odlaže, i tako bi se rešilo i mnogo više problema: mnogih krševa na ulicama, ogromne potrošnje energenata i zagađenja vazduha, toksične deponije na točkovima uvežene devizama građana sklonih gordosti, i veoma nasušne - bezbednosti u saobraćaju(!)
Dakle: Ekologija, energetski bilans, devizne rezerve, socijalno-zdravstveni - bezbednost kako pešaka tako i vozača koji imaju tehnički ispravna i bezbedna vozila u skladu sa Zakonom)
Ostalo bi i za Trg galerija, mada je ok i ovako kada se umetnost i lepota življenja dogode zaista kao sastavni deo svakodnevnice bez onih soc-realističkih "monumentalnosti" koje svojom posebnom namenom zapravo oduzimaju prostor neophodan za realan život koji svakodnevno živimo!!!
Ali da se ne lažemo, kada bismo koristili mozak i poštovali našu državu i naše zakone, i naše građane, mi ne bismo bili Srbija, mi bismo bili da ne kažem Nemačka, Švajcarska ili druga ili nedajbože treća Srbija!
"Problem je svake godine postajao sve veći i kulminirao je poslednjih godina kada se za dve-tri hiljade evra može kupiti polovno vozilo dovoljno očuvano da se može koristiti u narednih deset, pa i više godina."
E, tu grešite! Problem je, naime, kulminirao kada su investitori počeli da grade višespratne zgrade bez ijednog, obaveznog i neophodnog, pripadajućeg parking mesta!
"Drugim rečima, pustilo se da se na ulicama u širem centru Novog Sada broj automobila i parking mesta beskrajno uvećava."
Ok, broj automobila je, fakat, uvećan, ali broj parking mesta je, za vašu informaciju, isti kao pre 30 godina!
Trg je postao parking, jer boze m9j u centru nema gde da se patkira. A da je NS grad kulture kako zeli sebe da predstavi, sacuvao bi banku i napravio parking na mestu onog Galensovog rugla, a na Trgu bi osvanulo zelenilo, cvece, klupe, rundele, sklupture i fontane (ne kade), cak i neki "retro" kafe/poslasticarnica u sklopu samih galerija, kao sto je to u metropolama. Ali, obzirom ko odlucuje o "kulturi" u gradu, mi nismo ni za mahalu, a ne prestonicu kulture.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Skulpture zaklonjene automobilima
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Novi Sad
•24.11.2021.
•10:00 > 14:55
Komentari 10
Neko iz mase
realno
/
nije ih bilo nista manje.
bilo je tu i onih sa rtns posto su imali prostorije u zgradi pored
Zigmund Frojd
Milenko M.
ns ja
Mnogo lakši posao ima naša "država" od uvođenja evropskih taksi na drugo vozilo, jer dovoljno je samo striktno se držati i primenjivati Zakon i tehnički pregled obavljati po sadašnjem zakonu - koji se ne primenjuje već stalno odlaže, i tako bi se rešilo i mnogo više problema: mnogih krševa na ulicama, ogromne potrošnje energenata i zagađenja vazduha, toksične deponije na točkovima uvežene devizama građana sklonih gordosti, i veoma nasušne - bezbednosti u saobraćaju(!)
Dakle: Ekologija, energetski bilans, devizne rezerve, socijalno-zdravstveni - bezbednost kako pešaka tako i vozača koji imaju tehnički ispravna i bezbedna vozila u skladu sa Zakonom)
Ostalo bi i za Trg galerija, mada je ok i ovako kada se umetnost i lepota življenja dogode zaista kao sastavni deo svakodnevnice bez onih soc-realističkih "monumentalnosti" koje svojom posebnom namenom zapravo oduzimaju prostor neophodan za realan život koji svakodnevno živimo!!!
Ali da se ne lažemo, kada bismo koristili mozak i poštovali našu državu i naše zakone, i naše građane, mi ne bismo bili Srbija, mi bismo bili da ne kažem Nemačka, Švajcarska ili druga ili nedajbože treća Srbija!
Gramzi - Bagins
E, tu grešite! Problem je, naime, kulminirao kada su investitori počeli da grade višespratne zgrade bez ijednog, obaveznog i neophodnog, pripadajućeg parking mesta!
"Drugim rečima, pustilo se da se na ulicama u širem centru Novog Sada broj automobila i parking mesta beskrajno uvećava."
Ok, broj automobila je, fakat, uvećan, ali broj parking mesta je, za vašu informaciju, isti kao pre 30 godina!
Marta
Anonimus
/
primerenije bi bilo od nje napraviti muzej komunistickog rezima kao u normalnim zemljama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H